Over ons

Swiss VvE-Beheer is een jong dynamisch bedrijf, in 2011 opgericht en gevestigd in Zeist.

Wij staan bekend om onze grote betrokkenheid en persoonlijke benadering.

Alles wordt strak en uniform geregeld. Wij hechten veel waarde aan een transparante samenwerking met onze klanten. Vanzelfsprekend staan vertrouwen, kwaliteit en zorgvuldigheid alsmede een duidelijke communicatie bij ons voorop.

Kwaliteit in VvE-Management & Beheer:

Ons advies aan de VvE is altijd een onafhankelijk (beheer)advies.
De VvE heeft hier altijd direct profijt van. U ontvangt, als klant van Swiss VvE-Beheer een duidelijk beheer/adviesproduct tegen gunstige beheertarieven.

Het management van uw Vereniging van Eigenaren ( VvE) heeft het meeste kans van slagen als dit plaatsvindt door Experts op het gebied van VvE-beheer & Management.

Werkgebied, in onderstaande plaatsen zijn wij actief: Amsterdam, Haarlem, Amersfoort, Baarn, Soest, Den Dolder, De Bilt, Bilthoven, Bussum, Naarden, Blaricum, Huizen, Laren, Eemnes, Bunschoten-Spakenburg, Hilversum, Almere, Lelystad, Maarssen, Breukelen, Utrecht, Nieuwegein, Houten, IJsselstein, Doorn, Wijk bij Duurstede, Woudenberg, Ede, Apeldoorn, Het Gooi, Tiel, Veenendaal, Arnhem, Nijmegen.

SWISS-BEHEER

Swiss beheer werkt met een all-round Vereniging van Eigenaren Beheer principe, waarbij de verschillende beheertaken door één beheerder worden uitgevoerd. Dus geen gescheiden afdelingen die langs elkaar communiceren, maar één vast contactpersoon die alles direct oppakt en afhandelt. Bij Swiss beheer wordt u ontzorgt en krijgt u de persoonlijke benadering die u verdient. Swiss beheer werkt met beheerders die breed onderlegd zijn in alle disciplines van het Vereniging van Eigenaren Beheer. Experts die voor u aan de slag gaan. Een vast contactpersoon die zowel het administratief & bestuurlijk, financieel als technisch beheer uitvoert. Een beheerder die alles van het complex weet en dit in de algemene ledenvergadering kan toelichten. Dus korte lijnen en snelle communicatie om alle lopende zaken snel en adequaat op te pakken en af te handelen.

Bij Swiss beheer ontvangt u uw eigen account waar alle stukken van de Vereniging van Eigenaren digitaal inzichtelijk zijn. Iedere maand worden de gegevens in ons systeem verwerkt en heeft u een actuele inzage in uw administratieve, bestuurlijke, financiële en technische gegevens. Wij streven naar een transparante werkwijze, waarbij alles voor u inzichtelijk is.

Wilt u met ons werken? Neem direct contact met ons op!